BREZPLAČNI MENTORSKI POSVET
Petra Knez Bahor
Specialistka za telefonsko prodajo, uporabniško izkušnjo CX in kontaktne centre
Sem Petra Knez Bahor, svetovalka, trenerka in mentorica z več kot 20-letnimi izkušnjami na področju komunikacije, prodaje, vodenja in razvoja kontaktnih centrov. V ospredje svojega dela vedno postavljam ljudi, saj verjamem, da so pristna komunikacija, poslušanje in razumevanje temelj trajne uspešnosti, zavzetosti zaposlenih in odlične uporabniške izkušnje.
Sodelujem s podjetji in podjetniki, ki želijo okrepiti učinkovitost prodajnih in podpornih ekip, izboljšati kakovost pogovorov s strankami ter razviti kulturo sodelovanja, odgovornosti in zaupanja. Med drugim sem sodelovala s podjetji, kot so Petrol, Telekom Slovenije, Gorenjska banka, Elbos, Svetkom, Mikro+Polo in številna druga.
Sem avtorica prve slovenske knjige o telefonski prodaji »Katerih sedem točk prodajnega pogovora postavi vaš brand v srce vaših strank«, ki je prevedena tudi v angleščino in dostopna na Amazonu.
Pri svojem delu združujem strokovno znanje, praktične izkušnje in človeški pristop, s katerim pomagam podjetjem graditi odnose, ki trajajo – odnose, v katerih zaposleni rastejo, stranke ostajajo, in rezultati govorijo sami zase.
3 ključna vprašanja, ki definirajo izzive mojih strank
- Kako vzpostaviti pogovor s stranko, ki vodi do zaupanja in ne le do zaključene prodaje?
- Kako skozi vsak stik s stranko ustvariti izkušnjo (CX), ki preseže pričakovanja in gradi dolgoročno zvestobo?
- Kako postaviti procese in kazalnike uspešnosti, ki dejansko spodbujajo motivacijo in razvoj zaposlenih?
Klikni na prijavo in si zagotovi brezplačni mentorski posvet s Petro Knez Bahor.
Področja delovanja:
- treningi telefonske prodaje in komunikacije
- treningi prodajnih veščin
- izboljšanje uporabniške izkušnje (CX)
- načrtovanje in implementacija strategije uporabniške izkušnje (CX strategija)
- strateško svetovanje pri gradnji odnosov s strankami
- coaching za vodje in prodajne ekipe
- razvoj in optimizacija kontaktnih centrov
- postavitev in analiza KPI-jev
- delavnice za razvoj timske kulture
- razvoj notranjih komunikacijskih procesov