Ni izdelkov v košarici.
Vrni se v trgovinoOsnovni podatki:
Zavod Podjetni, Studenška Ulica 109, Maribor
Matična številka: 8789665000
Davčna številka: 16142063
Datum vpisa pri registrskem organu: 07.01.2021
Registrski organ: Okrožno sodišče Maribor
Zastopnik: Babuder Mojca, direktor
Glavna dejavnost po SKD: 85.590 (D.n. izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje)
Naziv in naslov banke: Delavska hranilnica d.d., Ljubljana
Imetnik računa: Zavod podjetni
IBAN: SI56 6100 0002 5065 826
Koda SWIFT oz. BIC: HDELSI22
Splošni pogoji poslovanja
Zavod Podjetni.si ( v nadaljevanju ponudnik ) je sprejel splošne pogoje poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji), ki jih uporablja pri poslovanju s svojimi naročniki oz. strankami. Splošni pogoji so javno objavljeni na spletni strani ww.podjetni.si, zato se šteje se, da je naročnik seznanjen s Splošnimi pogoji in da na njih pristaja. Besedilo veljavnih Splošnih pogojev zavezuje vse stranke, ki vstopajo v pravna razmerja z Zavodom Podjetni.
Storitve in produkti zavoda:
Splošni pogoji internet trgovine Zavoda Podjetni so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S trgovino upravlja Zavod Podjetni.
Definicije
Ponudnik:
Zavod ( v nadaljevanju ponudnik ), drugi ponudniki (partnerji zavoda), če je tako pri posameznem izobraževalnem programu ali modulu navedeno ( v nadaljevanju ponudniki )
Naročnik
Vsaka pravna ali fizična oseba, ki je s posameznim ponudnikom preko ponudnikovih spletnih strani ali na drug ustrezen način sklenila poslovno razmerje za uporabo storitev – nakup dostopa do določenega izobraževalnega programa, nakup vstopnice za seminar ali delavnico… (v nadaljevanju naročnik ).
Izobraževalni program
Program, do katerega ima naročnik dostop, bodisi preko spletne strani, bodisi na delavnicah ali seminarjih v živo.
Izobraževalni modul
Je del oziroma posamezen sklop znotraj večjega izobraževalnega programa.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Kako poteka nakup
Ob registraciji v sistem Zavoda podjetni obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa oziroma ogleda naročenih vsebin.
Načini plačila in pogoji plačevanja
Tehnični postopki za sklenitev pogodbe (naročilo)
Za sklenitev pogodbe šteje oddaja naročila. Uporabnik oziroma stranka odda naročilo na posameznih promocijskih straneh s klikom na jasno označene gumbe. Po kliku na gumb za naročilo oziroma nakup je uporabnik preusmerjen na stran s ‘košarico’, kjer je možno izbirati količino, vpisati kode za popust in podobno. S klikom na gumb za nadaljevanje naročila je uporabnik preusmerjen na stran, kjer vpiše svoje podatke, ki so potrebni za naročilo. Na isti strani je tudi možnost izbire med ponujenimi načini plačila ter povzetek naročila, na dnu strani pa mora uporabnik označiti strinjanje s temi splošnimi pogoji poslovanja. Naročilo se zaključi s klikom na gumb na dnu strani.
Po oddaji naročila je uporabnik preusmerjen na zaključno stran s povzetkom naročila, istočasno pa na svoj E-naslov prejme sporočilo z obvestilom, da je naročilo v obdelavi ter povzetkom naročila.
Po prejetem plačilu prejme uporabnik na svoj E-naslov sporočilo z obvestilom o zaključenem naročilu.
Do naročenih in plačanih vsebin dostopate na strani »Moj račun«. Na strani »Moj račun« lahko: uredite svoje podatke, urejate naslove za dostavo ,spreminjate geslo, pregledate vaša naročila in izdelke in si ogledate nakupovalno košarico.
Cene in komercialni pogoji
Vse cene v cenikih oziroma na spletnih straneh so v evrih (€) in, če ni posebej določeno drugače. Zavod podjetni ni davčni zavezanec.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Zaradi narave ponudnikovih storitev (izobraževalni programi in moduli, delavnice, seminarji…), dobi stranka dostop do naročenih vsebin po dejansko opravljenem plačilu za naročene storitve.
Ponudnik lahko prekine dobavo storitev stranki z iztekom obdobja, za katerega je bila pogodba sklenjena oziroma naročena storitev, v primeru časovne omejitve storitev.
Stranka je seznanjena in soglaša, da ima ponudnik pravico, da v primeru strankinega preplačila, napačnega ali dvojnega plačila, v primeru izdaje delnega ali celotnega dobropisa s strani ponudnika ipd., ko mora ponudnik nakazovati denar nazaj stranki ali izdajati dodatne dokumente, stranki zaračunati s tem povezane administrativne stroške.
Stranka soglaša, da ji lahko ponudnik izda račun tudi samo v elektronski obliki in ji ga pošlje po e-pošti oziroma s sredstvi elektronske komunikacije.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov zavod@podjetni.si) da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga, ki se obračunava po ceniku dostavne službe (Pošta Slovenije in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Stranke, ki niso potrošniki, v nobenem primeru oziroma času nimajo pravice do vračila kupnine ob odpovedi naročenih storitev oz. pogodbe po tem, ko je ponudnik že prejel njihovo plačilo.
Pogodbeni stranki pa sicer lahko kadarkoli in brez odpovednega roka s pisnim obvestilom drugi stranki odstopita od pogodbe, če nasprotna stranka, tudi po predhodnem opozorilu, krši določila te pogodbe ali drugi stranki povzroča škodo. Če ponudnik v navedenem primeru odstopi od pogodbe, stranki ni dolžan omogočiti uporabe storitve, ki jo je ta morda plačala ali zakupila vnaprej, prav tako ji za neporabljen del storitve ni dolžan plačati nadomestila ali odškodnine.
Stranki lahko kadarkoli odpovesta pogodbo. Glede na naravo storitev odpovednega roka ni – ponudnik se zaveže, da bo prekinitev pogodbe izvedel v najkrajšem možnem času.
V primeru, da gre za odpoved sodelovanja pri programih, kjer naročnik mesečno plačuje za dostop do naročenih programov, ponudnik v primeru odpovedi ne sme zaračunati naročnine za naslednje obračunsko obdobje, če je naročnik odpovedal storitve.
Če pride do odpovedi pogodbe zaradi naročnikovih kršitev teh splošnih pogojev, ima ponudnik pravico takoj in brez opozorila prekiniti sodelovanje in dostop do storitev, pri tem pa v takšnem primeru ne odgovarja za nikakršno premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi stranki utegnila nastati zaradi prekinitve dobave storitev s strani ponudnika.
Če ni v ponudbi ali v pisni pogodbi med stranko in ponudnikom izrecno določeno drugače, se pogodba med ponudnikom in stranko sklepa za čas, ki je naveden v določenem programu.
Odpoved pogodbe lahko naročnik poda v pisni obliki – digitalni ali fizični (po pošti na naslov ponudnika).
Stranka se obvezuje, da bo poravnala vse obveznosti, ki so nastale do dneva prenehanja sodelovanja. Če stranka v primeru predplačila storitev za določeno časovno obdobje predčasno odpove pogodbo, ni upravičena do vračila vnaprej plačanega zneska, razen v primeru grobega kršenja pogodbenih obveznosti s strani ponudnika.
Stranka soglaša, da ob pričetku uporabe, prenosa ali pretakanja digitalnih vsebin izgubi pravico do odstopa od naročila.
Za kupljene karte za dogodke preko Zavoda Podjetni ne vračamo denarja.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Stvarna napaka
Stvarna napaka je predvsem takrat, ko:
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.
Uveljavlja se, ko blago nima garancije. Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Vrnjeni artikli
Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni prodajalcu in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.
S pregledom vrnjenih artiklov zagotavljamo njihovo brezhibno delovanje.
Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem artiklu iz kategorije ‘Vrnjeni artikli’ in tudi navedeno na računu.
Artiklov, ki so kategorizirani kot ‘Vrnjeni artikli’ ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Avtorske pravice
Stranka (naročnik), v nobenem primeru ne more pridobiti nobenih avtorskih pravic na izobraževalnih programih ali modulih, ki jih je razvil ponudnik ali glede katerih je ponudnik imetnik materialnih avtorskih pravic.
V primeru, da ponudnik izdela določen izobraževalni program v sodelovanju z zunanjimi partnerji, se vse v zvezi z avtorskimi pravicami dogovori in zapiše za vsak tak izobraževalni program posebej.
Brez izrecnega pisnega soglasja ponudnika je stranki prepovedano javno predvajati in posegati v avtorska dela ponudnika, jih predelovati ali prirejati ter prenašati pravice na teh delih na tretje osebe.
Podpora strankam
Strankam je na voljo podpora, ki se praviloma vrši preko elektronske pošte ali telefonskih številk, ki so objavljene na spletnih straneh ponudnika.
Ponudnik je obvezan upoštevati le zahtevke za podporo, ki so bili oddani preko spletnih strani ponudnika ali poslani na elektronske naslove ponudnika, ki so za takšne primere navedeni na spletnih straneh, iz kontaktne e-pošte naročnika, ki jo je navedel ob naročilu storitev (v nadaljevanju e-pošta naročnika).
Nudenje podpore je lahko pogojeno oziroma omejeno z določeno vrsto naročniškega razmerja oziroma s cenikom ponudnika.
Naročnik z opravljenim naročilom storitev dovoli ponudniku pošiljanje informacij, obvestil in anketnih vprašalnikov, ki so neposredno ali posredno povezani s storitvami ponudnika, na e-pošto naročnika za ves čas trajanja pogodbenega razmerja.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev internetne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Odveza odgovornosti ter odgovornost stranke
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki bi pri uporabi njegovih storitev ali v zvezi z njimi nastala stranki, če je škoda posledica:
ravnanja tretjih oseb;
Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki bi stranki ali z njo povezani osebi nastala zaradi okužb z virusi ali drugo zlonamerno kodo ali zaradi vdora v računalniški oziroma informacijski sistem.
Naročnik je odgovoren za izdelavo in shranjevanje varnostnih kopij svojih podatkov, ki se nahajajo na strežnikih ponudnika.
Uporabnik, ki pri uporabi storitve povzroči škodo ponudniku ali tretjim osebam, jo je dolžan povrniti po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti. Posredovanje podatkov, ki so potrebni za uveljavljanje odškodnine, oškodovancu ali od njega pooblaščeni osebi, sodišču ali drugemu pristojnemu organu se ne šteje za kršitev uporabnikovih poslovnih skrivnosti.
V kolikor kupec pri uporabi spletnih strani in aplikacij ponudnikov ne uporablja najnovejše različice brskalnikov Microsoft Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera, ponudnik ni odgovoren za napačno delovanje ali prikaz strani in aplikacij.
Zavod podjetni.si zavrača vsakršno odgovornost za škodo, ki bi lahko ali je nastala posameznikom zaradi vsebin, objavljenih na spletni strani www.podjetni.si ali vsebin objavljenih v dostopnih webinarjih, delavnicah, seminarjih ter izobraževalnih e-programih.
Pritožbe in spori
V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova zavod@podjetni.si.
Ponudnik se zavezuje, da bo pritožben postopek vodil resno in korektno, ter da se bo (v primeru upravičenosti pritožbe kupca) nemudoma odzval v skladu s temi splošnimi pogoji in izpolnil svoje obveznosti, ki jih po teh določilih ima do kupca oziroma naročnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik in stranka se zavezujeta spore reševati po mirni poti, v kolikor to ne bo mogoče, pa bo o sporih odločalo stvarno pristojno sodišče po vsakokratnem sedežu ponudnika. Razmerje med ponudnikom in stranko se presoja po slovenskem pravu, brez uporabe pravil o mednarodnem zasebnem pravu in postopku.
Veljavnost in uporaba splošnih pogojev
Splošni pogoji ponudnika so zavezujoči za vse naročnike oziroma stranke, pri čemer splošne določbe veljajo za vse storitve, za posamezno storitev pa lahko poleg splošnih določb veljajo tudi posebne določbe, ki so jasno navedene pri posameznem izobraževalnem programu ali modulu.
Stranka z naročilom ponudnikovih storitev potrjuje, da je seznanjena s celotno vsebino teh splošnih pogojev, jih razume in jih v celoti sprejema.
Pogodbo je mogoče skleniti v slovenskem jeziku.
Splošni pogoji imajo skupaj z opravljenim naročilom storitev preko spletne strani podjetni.si in vseh podstrani tega spletnega mesta naravo pogodbe, sklenjene med ponudnikom in naročnikom. V kolikor ponudnik in naročnik skleneta pogodbo v pisni obliki, splošni pogoji dopolnjujejo pogodbena določila. V primeru neskladja imajo posamezna določila pogodbe prednost pred določili splošnih pogojev.
Ponudnik je upravičen spreminjati določila teh splošnih pogojev brez predhodnega obvestila, vključno s spremembami cen posameznih storitev, pri čemer se za datum spremembe šteje objava na spletni strani podjetni.si
Ponudnik lahko vse stranke o spremembah obvesti preko svojih kanalov za obveščanje, načeloma velja preko e-pošte. V primeru, da se stranka samostojno odjavi od prejemanja teh obvestil in zaradi tega o spremembah ni obveščena, ponudnik za morebitne težave ali kakršnekoli posledice ni odgovoren.
Končne določbe
Ti splošni pogoji začnejo veljati z dnem objave na www.podjetni.si
Splošni pogoji z dne 1.9.2021