10 razlogov, zakaj organizirati dogodke v živo
Ste se že kdaj, ko ste se vrnili s kakšnega res dobrega dogodka, ki vas je napolnil z energijo in na katerem ste spoznali fantastične nove ljudi, poigravali z mislijo, da bi tudi vi pripravljali dogodke v živo?
Pa enostavno niste našli dovolj razlogov, zakaj? Ne gre le za tisto energijo, ki na kakem od dogodkov kar sije naokrog.
Dogodki, ki se ne odvijajo na spletnih platformah, ampak v realnosti, imajo veliko več plusov, tudi za tiste, ki jih organizirajo, ne le za tiste, ki se jih udeležujejo.
Pa naštejmo le 10 razlogov, zakaj je dobro pripravljati dogodke v živo (ali pa se jih vsaj udeleževati).
Priložnost za stike
Organiziranje dogodkov v živo omogoča vsem – tisti, ki jih pripravljajo in tistim, ki se jih udeležujejo, da se res srečajo in komunicirajo neposredno, direktno, ne le preko telefona, maila ali zooma. Neposredna komunikacija pa ustvarja močnejše vezi in odnose.
Daje obliko ciljem
Dogodki v živo omogočajo, da jasno in nazorno predstavimo svoje cilje in sporočila publiki.
Izboljša moralo
Dogodki v živo lahko pomagajo izboljšati motivacijo vseh vpletenih, saj jim omogočajo, da se srečajo in povežejo z drugimi udeleženci.
Poveča zavedanje o blagovni znamki
Dogodki v živo povečujejo prepoznavnost in zavedanje o blagovni znamki, saj publika izdelke ali storitve neke blagovne znamke neposredno doživi in se tako z njimi dodobra seznani.
Priložnost za trženje
Dogodki v živo vedno omogočajo, da se direktno srečamo s potencialnimi strankami in jim predstavimo svoje izdelke in storitve.
Kreativnost
Dogodki v živo ponujajo priložnost za kreativnost in inovativnost, saj lahko uporabimo res raznolike tehnike, da dosežemo svoje cilje.
Priložnost za rast
Dogodki v živo lahko pomagajo podjetjem rasti, saj jim omogočajo, da pridobijo nove stranke in partnerje.
Vzpostavlja zaupanje
Dogodki v živo omogočajo, da vzpostavimo pravo zaupanje in pristen odnos s strankami, saj jim lahko ponudimo priložnost, da nas in naše storitve doživijo neposredno.
Analiza za izboljšanje
Dogodki v živo omogočajo, da analiziramo vedenje in mnenja udeležencev, da v prihodnosti izboljšamo svojo strategijo.
Povečujejo medijsko pozornost
Dogodki v živo lahko povečajo medijsko pozornost, saj so lahko novinarji prisotni in objavijo novice o dogodku, kar vaši blagovni znamki lahko prinese dodatno pozornost.