Svetovalka in izvajalka pisanja in lektoriranja besedil.
Vida, ki vidi je rešitev za vse težave z vsebinami ali pisanjem. Je novinarka po izobrazbi, po poklicu avtorica in tekstopiska, po duši pa bralka. Zadnjih dvajset let je delala kot radijska, časopisna in spletna novinarka.
Vida s svojim delom strankam prihrani čas in živce ter dosega, da izstopijo iz množice. Zaveda se namreč, da beremo in gledamo le tisto, kar pritegne pozornost. 80 odstotkov ljudi namreč prebere le naslov, mogoče še podnaslov. Nato gredo naprej. V neskončni množici izdelkov in storitev kupimo le tisto, kar izstopa. Je pa kar 74 odstotkov bralcev spleta pozornih na slovnične napake. In več kot polovica jih, ko najdejo prvih par napak, odide. Brez nakupa.
Tukaj je rešitev Vida, ki vidi. Izstopite iz množice in postanite vidni z Vido!
MNENJE STRANK:
Sabina Cipot, Pama hiše: “Vida, tista Vida, ki vidi, je res krasna oseba. Odprta za vse pogovore, iskrena in zmeraj pripravljena prisluhniti in pomagati. Njene ideje nimajo meja, prav tako ne njeno pisanje. Iz enega stavka ustvari vsebino in to točno tako, ki so jo vaš naročnik želi prebrati. Ker je drugačna od drugih, ker izstopa, izstopa od drugih vsebin tudi njena vsebina in tako bosteizstopali tudi vi.”
Marko Wolf, Studio Wolf: “Vida ve, kako se stvarem streže. V dogovorjenem času je našla prave besede in stil, ki jih kot podjetje zastopamo.”
Martina Trček Geč, Ananda: “Vida, mi je pomagala pri pripravi FB in IG objav, saj to ni področje, na katerem sem doma. Super je delati z nekom, ki zares ‘vidi’ in začuti, kakšne so tvoje želje in potrebe, ki jih še sam včasih ne znaš dobro ubesediti. Meni je ta del posla vedno stresen, ampak z Vido poteka vse lažje, sproščeno, strokovno in hkrati zabavno. Pa tudi pri lektoriranju se lahko na Vido stoodstotno zanesem. Je mojstrica besed! Vesela sem , da imam Vido, ki obvlada, zna, razume, naredi tisto, kar reče in takrat, ko reče. Pa še nasmejim se, kadar delava skupaj. Top kombinacija!”
Nimate časa ali volje do pisanja objav ali blogov ter e-mailov strankam?
Se zavedate, da so dandanes spretna omrežja in e-mailing najcenejši prodajni kanal, a vam vseeno nikakor ne uspe redno pisati in objavljati?
Veste, da lahko podjetje s pravimi besedami dvigne svojo prodajo, a teh pravih besed nikakor ne najdete?
Vida se kot riba v vodi znajde na odru, pred mikrofonom in kamero, zato vodi tudi javne prireditve in dogodke.
Izboljšati poslovni rezultat. Kjub časom, ko je vedno manj kupcev in kupne moči. A ni to težnja vseh?
Tomi Jurman trdi, da se to da. Da se da kljub prodaji nenaklonjenim časom vnovčiti veliko neprodanih zmogljivosti.
Kako pripraviti računalniško projekcijo ali powerpoint, da bo res dober? Pomembni sta vsebina in oblika; na kaj pa je potrebno še biti pozoren?
O tem Vida Toš, avtorica in tekstopiska.
Kako pritegniti z naslovom? V posnetku odgovor na vprašanje, kako zagotoviti, da ljudje odprejo in preberejo vaše maile, vsebine na spletni strani ali blogu.
O tem Vida Toš, avtorica in tekstopiska.