Večja prodaja, več dobička in več denarja na računu so pojmi, ki zaznamujejo skoraj vsak trenutek katerekoli gospodarske aktivnosti. Iz lastnih zmogljivosti je treba iztisniti največ, a to ni vedno preprosto. Pogosto se namreč zgodi, da na trgu primanjkuje kupcev, ki imajo denar. Tisti redki, ki še lahko kupujejo, so večinoma dosegljivi le z velikimi vložki v oglaševanje, pri čemer pa za uspeh ni nobenega zagotovila.
Rezerve za povečanje prodaje večinoma ležijo v neizkoriščenih zmogljivostih. To so nezasedene hotelske sobe, neprodane mize v restavracijah, prazni sedeži na športnih prireditvah, neprodane ure v številnih storitvenih dejavnostih in ne nazadnje lokalno pridelana hrana, ki ni našla poti do kupca. Vsaj nekaj od teh zmogljivosti bi lahko spremenili v menjalno, ali če hočete plačilno sredstvo. S tem bi povečali prodajo, za izdatke namenjen denar pa bi ostal na računu. Povečal bi se tudi dobiček.
Zanimiv je na primer podatek o neizkoriščenih zmogljivostih v turizmu. Po podatkih Slovenske turistične organizacije je bilo v letu 2017 v Sloveniji na voljo 134.808 ležišč namenjenih turistom, prodanih pa je bilo 12.591.562 prenočitev. Teoretično bi lahko prodali 49.204.920 prenočitev, kar pomeni, da je ostalo 36.613.358 prenočitev neprodanih. Izraženo v evrih to pomeni, da v letu 2017 nismo izkoristili za več kot eno milijardo evrov zmogljivosti, če bi za povprečno ceno prenočitve upoštevali 30 evrov.
Več o tem in drugih rešitvah za boljše poslovne rezultate lahko preberete v knjigi za težke čase. V njej boste našli primere, ki vam bodo pomagali prepoznati priložnosti in nevarnosti, ki jih ponuja poslovanje v okolju komplementarnih valut. Za bralca bo postala orodje za premagovanje do zdaj nepremagljivih ovir.