
Obvezne sestavine tvoje spletne strani
in kako se jih lotiti
MeetUp podjetni – Mreženje, ki premika meje
- Datum, ura: 23. oktober 2025- od 17.00 do 19.00
- CEED SPACE, Brnčičeva ul. 41g, 1231 Ljubljana - Črnuče
Si želiš več poslovnih priložnosti, novih povezav in večje prepoznavnosti svojega podjetja?
Ta MeetUp združuje mreženje, promocijo podjetnic in tematsko delavnico v enem dogodku – priložnost, da pospešiš svojo rast in se pokažeš pravi publiki.
Kaj te čaka?
Mini podjetniški bazar
Rezerviraj svoj kotiček/mizo, predstavi svoje izdelke ali storitve in jih tudi prodajaj. To je tvoja priložnost, da se pokažeš širši podjetniški skupnosti in pridobiš nove stranke.
Voden proces mreženja
Pozabi na zadrego – povezali te bomo s podjetnicami na način, da boš mreženje pretvorila v konkretne priložnosti za sodelovanje in rast.
Intervju z uspešno podjetnico
Prisluhni njeni zgodbi, izzivom in rešitvam ter najdi navdih za svoj naslednji poslovni korak.
Tematska delavnica: Obvezne sestavine tvoje spletne strani
Delavnica je namenjena podjetnicam, ki se lotevajo postavitve svoje prve spletne strani ali že imajo stran, pa niso prepričane, če je urejena skladno s pravnimi zahtevami in zaupanja vredna. Primerna je za podjetnice v fazi rasti, ki želijo, da je njihova spletna prisotnost zakonita in pripravljena na dolgoročni uspeh.
Udeleženke bodo razumele, zakaj je urejena spletna stran temelj zaupanja pri kupcih, kako se izogniti najpogostejšim napakam in zakaj je pomembno, da pravočasno poskrbijo za pravno varnost svojega poslovanja. Izvedela boš:
- katere pravne zahteve mora tvoja stran nujno vsebovati (GDPR, politika zasebnosti, piškotki, pogoji poslovanja),
- kako poskrbeti za večjezičnost in zaščito vsebin,
- kako svojo stran urediti tako, da bo zakonita, zaupanja vredna in pripravljena za uspeh.
Komu je program namenjen?
Samostojnim podjetnicam in lastnicam MSP, ki želijo optimizirati poslovanje, izboljšati finančno upravljanje in okrepiti trženjske strategije z namenom učinkovitejše rasti in razvoja podjetja, ki si želijo rasti, individualno obravnavo in potrebujejo zunanjo perspektivo za pametno skaliranje.
Prijava in pogoji
- Mesta so omejena: skupina do 20 podjetnic
- Cena: brezplačno (projekt sofinanciran s strani MGRT in SPIRIT)
- Prijava do: petka, 19.10.2025 oz. do zapolnitve mest
Zakaj se ti splača biti na tem dogodku?
Spoznaš podjetnice s podobnimi izzivi in gradiš nove povezave.
Promoviraš svoje podjetje v skupnosti Podjetni.
Iz prve roke dobiš napotke, ki ti prihranijo težave pri spletni strani.
Vključiš se v interaktivno delavnico in prejmeš konkretne odgovore.
Predstaviš svoje izdelke ali storitve na bazarju.
Dogodek je namenjen tvoji promociji in tvoji prodaji.
Število mest je omejeno zato pohitite.
Program dogodka:
- Mini podjetniški bazar – rezerviraj svoj kotiček/mizo
- Voden proces mreženja in promocije udeleženk
- Intervju z uspešno podjetnico
- Tematska delavnica
Kdaj:
23. oktober 2025, 17:00 – 19:00
Kje:
CEED SPACE, Brnčičeva ul. 41g, Ljubljana – Črnuče
Cena:
Udeležba je brezplačna -prijave do 19. 10. 2025 oz. zapolnitve mest
Program vodi :
Ana Antunićević Šavli – strokovnjakinja za pravno svetovanje podjetjem
Ana Antunićević Šavli, mag. prav., je magistrica prava in ustanoviteljica podjetja Consilium ius, pravno svetovanje d.o.o. (www.consilium.si), v okviru katerega se osredotoča na optimizacijo podjetij preko pravnega svetovanja. Njena temeljna področja so: varstvo osebnih podatkov, kadri in interna regulacija, pogodbena razmerja in intelektualna lastnina. Pri svojem delu se osredotoča na preventivna ravnanja in zagotavljanje celostnih in učinkovitih rešitev.
Želiš še večjo prepoznavnost?
Izkoristi posebno izpostavitev in predstavi svoje izdelke/storitve (z možnostjo prodaje) Na razpolago 5 mest. Pohiti z rezervacijo. Za rezervacijo kotička na bazarju piši na zavod@podjetni.si najkasneje do 19. 10. 2025.
Strokovna predavanja se izvajajo v partnerstvu s SPIRIT Slovenija, javna agencija ob finančni podpori Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport.
Vizitke vam bo natisnil Aero print
Navodila za prevzem brezplačnih vizitk
Vsak udeleženec dogodka Zavoda Podjetni prejme 200 brezplačnih vizitk.
Pogoji za prejem vizitk:
- prijava na dogodek najmanj 5 delovnih dni pred terminom,
- grafiko vizitke je potrebno poslati na denis.komen@podjetni.si,
- vizitke prevzamete na samem dogodku.
Če grafike nimate ali ni primerna za tisk, se glede oblikovanja in cene dogovorite neposredno z grafičnim oblikovalcem.